torstai 4. heinäkuuta 2013

Kesä kaikilla

Kesää kasvihuoneessa
  Olen ihan innoissani kun rahtikuljetus toi tänään lisää maalia (Uulan Vanamoa ikkunan vuorilistoihin). Olen myös muistanut tankata auringosta energiaa. Aamu meni lepotuolissa lueskellessa. Olen nyt kesällä lukenut englannin kielisiä Muumi-sarjakuvia ja nyt menossa on "Delhin kauneimmat kädet". Lukeminen aivopesee sopivasti oman elämän ongelmat pois. Olen myös uppuotunut teidän muiden blogeihin ja ammentanut niistä voimia.


Kesää leikkimökillä

Salaatin kesäelämää

6 kommenttia:

  1. Nyt kesällä on jäänyt ihan huomaamatta monet hyvät jututu blogeissa. Äsken vasta huomasin tässäkin monta juttua mitä en ole lukenut.

    Ihania kesätouhuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen kahlaillut muiden blogeja läpi ja saanut niiden lukemisesta inspiraatiota omiin hommiin. Sinunkin ihanasta merenrantapäivästäsi juuri lueskelin :)

      Poista
  2. Oi mikä kasvihuone! Vanamo on myös ihana sävy. Nyt kesällä olen vähemmän lukenut blogeja, tänään näyttää sää sateiselta, joten nyt onkin sopiva hetki ottaa teemuki käteen ja ryhtyä lukemaan muiden kuulumisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa leppoisalta. Sadepäivä silloin tällöin ei ole ollenkaan pahitteeksi kasveille ja ihmisille ;)

      Poista
  3. Kyllä salaatin kelpaa! Tuo aurinkotuoli on myös ihastuttava, onko se lasten kokoa vai ihan isojen ihmisten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikuisetkin mahtuu istumaan, jos vaan kangas kestää ;) Tuntuu, että joka kesä joku istuu tuon tuolin läpi. Väri on hauska enkä ole sitä itse maalannut vaan se oli tuollaisen kiljuvan orassi ostettaessa.

      Poista